Idee de afacere de vanzare


pvc masuta

>>>Acum ceva timp in urma am decis, sa aplic pentru o idee de afaceri cu bani putini, probabil multi dintre voi au cautat asa ceva, si in principiu cam stiti ce idei de afaceri exista pe piata, eu unul am cumparat ideea de afacere cu un pret rezonabil, undeva la 50 euro, si incet incet am inceput sa o dezvolt.

>>>Ideea de afacere este crearea de Mobilier din tevi de PVC, probabil stiti deja cu ce se mananca, oricum multi poate ca v-ati gandit ca e simplu sa faci o piesa de mobilier si ca nu mai este nevoie sa dati banii pe acel plan, dar va inselati si sa va spun si de ce, pentru ca in acel plan de afacere, va spun exact, cum sa taiati, profilele, ce anume va trebuie pentru a le prelucra, metode de prelucrare, cat si distribuitorii de materiale.pvc set
>>>Asa dar este indispensabil, sa incepeti o afacere fara sa aveti deja o idee, un distribuitor, un model de mobilier, si multe alte chestii care le puteti gasi prezentate. >>>Eu nu incerc sa le fac celor care au drept de vindere, reclama, ci doar va spun ca nu este usor sa demarati o astfel de afacere, plus ca este nevoie de multa implicare.
>>>Acum sa va spun despre ce este vorba, eu am inceput cam acum 2-3 luni, am achizitionat si un domeniu .ro care costa in jur de 40 euro, plus gazduire aprox 40-50 euro pe un an de zile, plus scriptul de magazin online care si acesta a cosat destul, plus publicitate si optimizare, in fine in total undeva la 350 euro, domeniu este www.mobila-ecologica.ro este semnificativ si foarte usor de retinut.
>>>Eu am inceput sa am deja 4 comenzi de mese modelele le puteti vedea chiar pe site-ul meu, doar sa-l accesati, plus ca am facut si un dulap pentru un prieten, ce-i drept designul nu este foarte reusit, acesta fiind creat de mine de la zero, asa ca asteptarile nu pot fi foarte mari.
>>>Va recomand aceasta idee de afacere, doar daca sunteti dispusi sa investiti minim 500 euro, sa va procurati si un domeniu web, fara care afacere dvs. nu ar face fata, plus ca trebuie sa luati si materiale pentru a face cate modele de mobilier pentru a fi prezenate prietenilor si rudelor, dar si curiosilor.
>>>Acum eu va propun ceva, daca doriti sa incepeti o afacere, de acest gen eu sunt dispus sa renunt la a mea, contra unei valori semnificative de doar 250 euro, ceea ce include planul de afacere + site web + continut + optimizare. Nu ramane decat sa va achizitionati un minim de ustensile pentru a putea lucra, cum ar fi, un ferastrau manual la 8 lei de la brico, suruburi + surubelnita, daca este cazul, si/sau lipici, asta depinde de modul de cuplare folosit de dvs.fix prin lipici, sau mobil prin surub.
>>>Acum inca odata ma repet, afacerea mea este de vanzare, chiar este o afacere la cheie, si este la pretul de 250 euro, ma puteti contacta pe mail la djhmusic@yahoo.com

Lasă un răspuns

