Chiar bun, pe verificate


Hmmm, chiar interesant, am fost contactat de cei de la http://www.parfumuri-romania.ro sa le pun un banner 125×125 pe site, eu le-am spus foarte frumos ca le-am pus un link, ca sincer, nu prea vreau sa-mi incarc blogul cu tot felul de bannere, dar niciodata nu stii, in fine sa revin la ce ma refeream, ei au spus ca imi ofera un parfum drept rasplata sa le postez un banner, ieri am primit si eu parfumul D&G – The One, la ei pe site e 75 ron, dar eu l-am primit GRATIS, sa zic asa, si cum ma gandeam ca e fake, m-am dat doua „fasuri” sa-l verific, spre uimirea mea a tinut pana seara. deci recomand, cu mare caldura… a si cica au un sistem de reduceri foarte avantajoase…

D&G - The One

Lasă un răspuns

